Hatice yeter

" Benim elbette." Karşısında zihinsel özürlü biri varmış gibi tane tane konuşuyordu. Hâlâ şaşkındım. " Neden? "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Üzgünüm, kabalık ettim," dedi yürürken. Onu duymazdan geldim." Doğru olmadığını söylemiyorum ama söylemem kabalıktı.
Hiç kimse ona benim baktığım gibi bakmıyordu. Ne yazık!
Yok edici bir meleğe bakmaktan farksız bir şeydi bu.
"Benim için önemli," diye üsteledim."Ben yalan söylemeyi sevmem. Bunu yapıyorsam iyi bir nedeni olmalıdır."" Sadece teşekkür edip her şeyi unutamaz mısın?"