Su gibi aktı gitti. Çok beğendim. Her sayfasını merakla okudum. Ve şaşkınlıkla karşıladım. Hem gülümsedim okurken hem de yok artık diye hüzünlendim. Akıcı sade bir dille anlatılmış sıkılmadan okunacak bir kitaptı teşekkürler
Çok sıkıldım okurken bitsin diye uğraştım resmen. Sayfa az olmasına rağmen zor bitti bana hitap eden bir kitap değilmiş malesef Aşk acısı ızdırapla buluşmuş gibi geldi bana konu olarak. İnşallah siz okurken sıkılmazsınız
Sabah UykumAhmet Batman · Destek Yayınları · 201312,1bin okunma