*Alt edemediği çelişkileriyle başbaşa kalan,güçlükleri yenmek için çırpınan insan,içine düştüğü durumu kimseye açmaksızın bir sarsıntının etkisine girer.Durumunu başkalarına açsa bile onu anlayan,yardım elini uzatan çıkmayacaktır.Bunu bildiği için korkusu daha da artar,kendini satsıntının etkisine iyice kaptırır
*İnsan ölüme aldırış etmezse onun için yaşamın da bir değeri olmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Yaşam belki de yarı yarıya düşle dolu olduğu için böylesine güzeldi.Düşlerimiz,hepsi gerçekleşmediği sürece de değerini koruyordu.
İnsan yaşlanır ama gönlü buna karşı koyar.Zaman zaman silkinir kendi sesini duyurur.