📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben kurduğum hayallere kavuşmak için attığım hiç bir adımdan pişmanlık duymuyorum. Duymayacağım da. Sonunda üzülecek bile olsam bu böyle olacak. Çünkü yapamadığın, cesaret edemediğin her hayalin ömür boyu peşinden gelir. Ve her tökezlediğinde, her mutsuz olduğunda, o hayal senin "acaba'n" olur. O acabalar zamanla "keşke'lere" dönüşür. Yani bende yapamadıklarımdan pişmanlık duymaktansa, yaptıklarımdan pişman olmayı tercih ederim.
Bana en hüzünlü gelen şeylerden biri, sonbaharda veya kış mevsiminde hala dolu olan yüzme havuzlarıdır.
Ona baktığımda gördüğüm tek şey; Yalnızlık olur..
Öylesine yalnızdır ki, bir zamanlar sahip olduğu herşeyi kaybetmiştir ve şimdi üstüne düşen kurumuş yapraklara bile razı olur. Çürüyene kadar üstünde misafir eder onları. İçi görünmez ya hani, yosunla kaplıdır. İşte onlar yosun değil de yalnızlıktır aslında. Yalnızlık zamanla çürütür içini..