Havinn.17

Havinn.17
@Havinn17
"Keşke dokunmayı da biriktirebilseydik,ama öyle hiç olmuyor.Özlemek ise birikiyor,çok birikiyor,hiç durmadan birikiyor hemde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Acaba hangisi daha ilham verici;ruhların yokluğu mu yoksa insanlarin varlığı mı"!
"Herkes ölebilir,ölür de;ama çocuklarin anneleri ölmemeli!!"