havva üzer

havva üzer
@Havva077
Dünyaya geldim gitmeye...
Doğru değil. Ümit verdikten sonra gitmek doğru değil...
Edebiyat
Reklam
Ne arsız gönlüm var benim? Etrafımdaki insanları ne kadar çabuk seviyorum.
Edebiyat
İçinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım, geçmiş benim için geçmişte kalacak.
Sayfa 3·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kesin olan şu ki, mutluluğumuzdan yalnızca kalbimiz sorumlu."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil..
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam