Fesleğen

Fesleğen
@Havva25
Reklam
İhtiyarlar evlerimizin rahmetidir. Başımızın üstünde yerleri vardır. Onları bir sıkıntı olarak değil, bir bereket kaynağı olarak görmeliyiz.
"El ne der?" kaygısından ziyade "Allah ne der?" kaygısıyla hareket etseydik saadete ulaşmamız çok daha kolay olurdu.
Reklam