Fesleğen

Fesleğen
@Havva25
İhtiyarlar evlerimizin rahmetidir. Başımızın üstünde yerleri vardır. Onları bir sıkıntı olarak değil, bir bereket kaynağı olarak görmeliyiz.
Reklam
"El ne der?" kaygısından ziyade "Allah ne der?" kaygısıyla hareket etseydik saadete ulaşmamız çok daha kolay olurdu.
Yolun ucunun nereye varacağını düşünme,sen yola çık,yol zaten sana görünür.
Bilinmezlik, hayatı yaşanır kılar. Öğrenmek bu yüzden çok değerli ve çok anlamlıdır .Bilinmeyeni öğrenerek, büyüyerek, gelişerek yol alır insan.
Sayfa 47
Kendinden sakladığın sevgiyi başkalarına hoyratça sunabiliyorsan, kendinden sakladığın saygıyı başkalarına adayabiliyorsan, şu hayatta en çok kendine borçlu kalmışsın demektir.
Sayfa 43
Reklam