Belki hayat ile ölüm siyah ile beyaz ,güzle bahar yan yana,sira sira dizilmemiştir de;Hayat ile ölüm ,kış ve yaz , gece ve gündüz ,baş ve son tek bir canlinin hücreleri,bir tablonun geçişgen renkleri gibi zaten birbirinden keskin çizgilerle ayirabilicek düzeyde ayri ve bagimsiz yaratilmamislardir.Bir rengin farkli tonlari gibi başka başka yerlere de dagilsa ,tek bir noktada da kûmelense müthiş bir devamliligin ,dikey degil dairesel bir zaman bütünundeki parçalardir belki.Kederle sevinç ,vedayla kavuşma birbiri içinde eriyip kaynašiyor ,bir ve tek oluyordu belki kimyasinda.Ne tam güzdüz ne tam gece olan ,günduz ile gecenin birbirine değdiği ,birbiriyle buluştuğu sınır gibi.Ayni anda hem bu alemde hem öteki alemde bulunmak gibi