Insan her daim yaşadigi anı kiymetini bilmeliydi.Başımıza gelen her kötü şeyin bize öğretmek istediği bir amacı vardı.Bazen iyi bazen kötü .Bazen de,yaşamamak için ne kadar uğraşsa da o anı yaşardı insan..
Eğer hisleri gercekliğin tamamı değil de bir parçası olarak yorumlarsan hisler yol göstericidir. Ancak yolunu sadece hislerle bulmaya çalışırsan yanlış rotalarda kaybolman kaçınılmaz olacaktır.
Bir kere yaşadığımız şu hayatı, sonsuz bir koşuşturmanın içinde heba ediyoruz. "Kaygı, ertesi gündür" der Kierkegaard, mâlumunuz. Bu nihayetsiz koşunun sebebi de kaygılarımız. Yarınlar için bugünleri heba ediyoruz.