Hepimiz yaşamdan uzaklaşmışız, hepimiz öyle ya da böyle topalız. Hatta hayattan öylesine uzaklaşırız ki, bazen gerçek yaşama karşı nefret duymaya başlarız ve bundan dolayı onun hatırlatılmasına katlanamayız. Çünkü gerçek hayatı yaşamayı ağır bir iş gibi gördüğümüz konuma ulaşmışızdır ve hepimiz bunu bir kitaptan okumanın çok daha iyi bir şey olduğunu kabul ederiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eğer çocukluğum sırasında bir ailem olsaydı, şu anki halimle kesinlikle aynı olmazdım. Bunu sık sık düşünüyorum . Ailede işler ne kadar kötü olursa olsun, onlar senin annen ve babanlar, düşmanların ya da yabancı değiller . En azından senede bir kere olsun onlar sana sevgi göstereceklerdir. Buna rağmen oraya ait olduğunu bileceksin . Ben bir ailem olmadan büyüdüm. Bu yüzden şu anda olduğum gibi oldum: Duygusuz."
Evde olduğum zamanlarda çoğunlukla vaktimi okuyarak geciriyordum . İçimde kaynayan her şeyi dışsal hislerle boğmak isyemiştim. Dışsal hisler arasında benim için mümkün olan tek şey okumaktı. Okumak tabii ki çok büyük yardım...