Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de hakikatte onları yaşatan tek şey sevgidir. Kim seversec, tanrı ya yaklaşır ; tanrı da ona yaklaşır. Çünkü o ,sevgiyi yaratandır.
Önceden, tanrının insana hayatı ve yaşaması için de arzular verdiğini biliyordum; şimdi anladım ki gerçek bunların ötesindeymiş . Anladım ki ; tanrı insanların birbirlerinden ayrı ayrı değil, tek vücut halinde yaşamlarını istediğinden, her birine kendi ihtiyaçlarını değil;her birine, hepsi için gerekli olan şeyleri ilham ediyor.