Ben okuduğum her kitapta zevk almak isterim karakterimden ruhumdan bir parça bulmak isterim ama bu defa olmadı büyük bir heycanla başladım kitaba bütün kitabın giriş kısmındaki gibi olacağını düşündüm ama yanıldım yazar sanki acelece yazmış gibiydi emmanın davidi sevmesi işe gidip gelmeleri kısacası olay çok hızlıydı kitabın ortalarına doğru bırakmayı düşündüm ama sonunu merak ettiğim için okumaya devam ettim sonu ne yazıkki beni tatmin etmedi genel olarak beğenmediğim bir kitap oldu.
KöprüClaire Wallis · Yabancı Yayınları · 2016245 okunma
"Burada benimle ne yapıyorsun Bishop"
Diye sordum "başka bir kızla olmalısın seni mutlu eden bir kızla"
"Başka bir kız istemiyorum"dedi
"Seni istiyorum"
İki Kitabıda büyük bir heycanla okudum ve kesinlikle ikisinede bayıldım ilk kitap ikincisine göre daha heycanlı olsada ikincisinide beğendim ve her mutlu son gibi bu kitapta mutlu bir sonla bitti.bishop ve ıvy karakterleri unutulmazlarım arasındaki yerini aldı.