"Burada benimle ne yapıyorsun Bishop"
Diye sordum "başka bir kızla olmalısın seni mutlu eden bir kızla"
"Başka bir kız istemiyorum"dedi
"Seni istiyorum"
İki Kitabıda büyük bir heycanla okudum ve kesinlikle ikisinede bayıldım ilk kitap ikincisine göre daha heycanlı olsada ikincisinide beğendim ve her mutlu son gibi bu kitapta mutlu bir sonla bitti.bishop ve ıvy karakterleri unutulmazlarım arasındaki yerini aldı.