Hayalsizadam

Hayalsizadam
@Hayalsizadam
"Beni sevmeni falan beklemiyorum,seni sevdiğime pişman etme yeter."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölümüne lades oynasak,yenilmem sana.Öyle ki aklımdasın."
"Seni çok özledim" dediğim her cümlede En çok da çok kelimesi az kalıyordu "Sen de beni çok özle" demek istiyordum Bu kez de çok kelimesi çok olur diye korkuyordum Söyleyince çok oluyordum Susunca da ölüyordum.
İsmini “hiç” koydum. Ne­yim olduğunu soranlara “Hiç” diye cevap vereceğim. “Hiç” diye anılacaksın. Bu da mı gitmiyor gücüne?