Çıkamıyorsun işin içinden işte. İşine baksana, evet şimdi. Yarın yok. Hadi, al hayal kırıklıklarını eline, hepsini çöpe at. Yaran mı derin, bırak daha fazla kanatma, izin vermesene kanamasına geçmiyor bitmiyor dediğinde ne geçiyor ki eline? Ben sana söyleyeyim mi, sadece üzüldüğünle ağladığınla kalıyorsun. Kimsenin umurunda değilsin ki.. Herkes kendine bakıyor kendine, eğer sen bugün ağlarsan yarın seni kimse kaldırmayacak yine kendin kalkacaksın yine kendin yürüyeceksin o yolları.. Bırak ya, kim ne derse desin ne düşünürse düşünsün sevmiyorlar mı sevmesinler abicim gerek yok sen kendini sevsene ya, o millete vereceğin değerin azıcığını kendine versen şu anda bu halde olmayacaktın aman o üzülmesin aman ha kırılmasın ya senn? Sen ne olacaksın? Kendine gel kendine, hadi toparlan şimdi işinin başına geç hangi konumdasın neredesin ne yapıyorsun bilmiyorum ama şu anda bu yazıyı sonuna kadar okuduysan iyileşmek istiyorsun. Bu çok güzel bir şey :)) Hatta birlikte ilk adımı atalımm. Hadi telefonu sessize al şimdi. Sabah olunca da aynanın karşısından izle kendini ve kocaman bir gülümsemeyle kendine günaydın de evet yap bunu Harekete geç kardeşim, inan bana kendine değer verdiğin sürece iyileşmeye başlayacaksın..