Ayşe C.

Ayşe C.
@Hayatboylee
Aşk elest bezminde bir güldü ve düştü avuçlarıma, avuçlarım halen gül kokuyor
Sürekli olarak saptırıcı yollara kapılmamaya,Ana Caddeden ayrılmamaya dikkat etmek görevidir ruhumun.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umudumuzu boşa çıkarma Allah'ım
O'nun bağışladığı nurların gönlümü tecellileriyle doldurmalarını umar ve beklerim.Layık olmadığını bilirim ama O'nun merhametinin,cömertliğinin enginliğinden,sonsuzluğundan bu umuda kapılırım.
Tanrıdan korkarım.Sürekli olarak korkarım.Ama aynı zamanda benim tek umut kaynağım da yalnız O'dur.O'ndan korkar,O'na sığınırım.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Her gün sorguladığım,cevaplarında kaybolduğum bir soru...
Allah'ın insanoğluna en büyük nimeti olan İslam inanç ve medeniyetine mensup olan bir toplum, nasıl olur da bugünkü acıklı duruma düşer?
Evet,biz diriliş erleri,Son Peygamberin Sancağı altına sığınıyoruz,Bu sancağın yere düşmemesi görevimizdir,varoluş hikmetimizdir.