Her doğrunun bir son olmadığını,ve ardında bir çok doğrular gizlediğini düşündüğümden beri,hayat bana hep mecaz...
"Neyi ararsan,bulduğun o olacak.
Ve bulduğun hep seni anlatacak!"
Oysa proleterler,kendi güçlerinin bilincine bile varabilseler,belki gizli etkinlikler yürütmeye bile gerek kalmayacaktı. Yalnızca ayağa kalkıp, sırtına konan sinekleri savuşturan bir at gibi silkinmeleri yetecekti.İsteseler,partiyi akşamdan sabaha yerle bir edebilirlerdi.Hiç kuşkusuz, önünde sonunda akılları başlarına gelecekti.Gel gör ki...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Syme,o günden söz açarak,"İyi bir idamdı"dedi."Bana sorarsan, ayaklarını birbirine bağlamaları işin tadını kaçırıyor.Oysa bacakların havada tepinip durmasını seyretmek o kadar zevkli ki.Hele,sonunda dil dışarıya sarkıp masmavi, hatta mosmor kesilmiyor mu! En hoşuma giden ayrıntı o işte."
Son zamanlarda neredeyse tüm çocuklar korkunçlaşmıştı.En kötüsü de,Casuslar gibi örgütler aracılığıyla,sistemli bir biçimde,başına buyruk küçük vahşilere dönüştürülmüş olmalarına karşın, parti disiplinine en ufak bir başkaldırma eğilimi göstermemeleriydi.Tam tersine,partiye ve partiyle bağıntılı her şeye tapıyorlardı.