"Sen hiç yandın mı Mary? İçindeki her şeyi küle çeviren kötü olan ne varsa küle çevirip geriye yalnızca hakikati bırakan o büyük yangının seni sardığını hissettin mi ? Ah.. Bu ateşten daha kutsal bir şey yok!"
"Eğer güneşi, sıcaklığı ve gökkuşağını kabul ediyorsam gök gürültüsünü, fırtınayı ve şimşeği de kabul etmeliyim. Dayanıyordum ama içimde bir şeylerin yavaş yavaş soğuduğunu hissediyordum."
Aşırı saçma bir kitaptı. Neden çok satanlar listesinde olduğuna bir anlam veremedim. Vakit kaybı. Sadece abartılı manipülasyonlar dikkat çekiyor kitapta.