Gençleri anlamak için dört yıl üniversiteye devam ediyoruz, kitaplar okuyup öğretmen oluyoruz, sonra diplomamızı alıp bu yavruların karşısına çıkıyoruz ve şaşırıp kalıyoruz. Biz sınıfa onlar için geldiğimizi söylerken onların bizden bu kadar uzak oluşuna çok şaşırıyorum. Eğitim fakültelerinde öğrendiklerimiz bu yavrularla iletişim kurmamıza yetmedi hocam. Bu çocuklarda bilgi yok ama birbiriyle çok iyi anlaşıyorlar. Biz güya çok bilgiliyiz ancak çocukların dünyasına girip onlarla anlaşamıyoruz. Bizde mi bir sorun var yoksa onlarda mı anlamadım gitti.