Tek kelimeyle muhteşemdi. İnsanı düşündüren, hayatı sorgulatan mükemmel bir yapıt.
Mutlaka okunması gereken bir kitap.
Kendi Kişisel Menkıbe'mizi yaşayabilmemiz dileğiyle...
Kitaba daha yeni başladım. Çok mutluyum sanırım harika bir kitap okuyacağım. :-)
Öndeyişten:
Narkissos’un, kendi güzelliğini her gün bir gölün sularında seyretmeye giden bu yakışıklı delikanlının efsanesini biliyordu Simyacı. Bu delikanlı kendi görüntüsüne öylesine vurgunmuş ki, günün birinde göle düşüp boğulmuş. Onun göle düşüp boğulduğu yerde de bir çiçek açmış, bu çiçeğe nergis adı verilmiş.