Başlar da hikaye güzel başlasa da yazarın Türklerle ilgili bir sıkıntısı olduğu kesin ve bunu asla saklamamış.. Bu, yüzden kitaptan alacağım bilgileri şüphe de bıraktı Selçuklu Sultanı Melikşahı karısının sözünden çıkmayan pasif bir padişah ve Alparslan ı da yine basit gösterecek şekilde yazmış.. Yani bilgi edinmek için okuyacaksınız bu kitabı okumayın kitapta çok fazla bilgi eksikliği vardı.. Yazarın hakkını da vermek gerekirse kitabın ilk bölümü çok akıcıydı ama gerçekçiliğinden dolayı eksi puan benden..
Her gün biri çıkar, başlar benim ben demeye,
Altınları, gümüşleriyle övünmeye.
Tam işleri dilediği düzene girer,
Ecel çıkıverir pusudan benim ben, diye.
Ömer Hayyam