Ben bu hikayeyi 3 sayfaya sığdırabilirim. Hem de hiçbir ayrıntıyı atlamadan. Belki daha azı olur ama fazlasını, layıkıyla yapabileceğimi sanmam. İyi bir yazar, 83 sayfaya yayarak okuyucuyu sıkmadan kaleme alabilir. Zweig ise her çevrilen sayfada, keşke bitmese diye düşündürterek sayfa sayısını kollatır =)