Yazar kitaba biraz fazla hayal gücünü katmış çünkü kitapta olanlar pekde olacak şeyler değildi ama yinede kurgusu iyidi ve akıcıydı bence okunmaya değer
Kitap genel olarak güzeldi kesinlikle okunması gereken bir ayrıca kitap yazıldığı zamanın kadınlarını da iyi anlatıyor ama gerçekten dikkatli okumanız gerek yoksa birden kitap sizin için anlamsız olabilir