HAZEL

HAZEL
@Hazeeelk
Doğrudur kitap okumak karın doyurmuyor ama karnı tok beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur.
Ayrılıklar, hüzünler, acı anlar o kadar da yabancı değildi bize. Geçip giden yıllar, saçlara düşen aklar, anlatılamayan duygular…
Ama olur da bir gün bu yazdıklarım eline geçerse, sana karşı derin bir mahcubiyet hissettiğimi, yüreğim sızlayarak seni özlediğimi bilmeni isterim.
Yetinme duygusu ne büyük şans ve zenginliktir.Aza sahip olan değil, çoğu isteyen fakirdir.