Serinin 2.kitabının yorumuyla geldim. İlk kitaptan sonra 1 aylık bir mola verdim ve kitaba adapte olmam uzun sürdü bu yüzden. Kitabın başları da ağır ilerledi ve ne yalan söyleyeyim biraz sıkıldım. Amaaa bu tempo özellikle son 100 sayfa kala değişti. Olaylar hız kazandı, sırlar açığa çıkmaya başladı ve kimi yerde ağzım açık, kalbim güm güm okudum diyebilirim. Kitty karakterini hiç sevemedim maalesef. Laftan anlamaz oluşu, sürekli bi kahraman olma çabası, Benji ile ilişkisi vs. beni sinir etti. İlk kitapta da bahsettiğim gibi hala en sevdiğim karakter Knox. Serinin son kitabını da okuyacağım zaman kaybetmeden.