‘’Hayatımın temeli,gayesi,sebebi olan kimseden on sene,hiç tereddüt etmeden,haksızlık edebileceğimi hiç düşünmeden şüphelenmiştim.Onun hakkında en akla gelmeyecek şeyleri tasavvur etmiş ve bir an olsun durup da, belki de böyle yapmasının ve beni terk etmesinin bir sebebi vardır,dememiştim.Halbuki sebeplerin en büyüğü,en mukavemet edilmezi,ölüm varmış.’’
Sayfa 162 - Türkiye İş Bankası Kültür yayınları·Kitabı okudu
‘’İçimizde şeytan yok...İçimizde aciz var...Tembellik var.İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var…’’