"Unutmak,yanlışları tekrarlatması bakımından sakıncalıdır.Aptallar,unuturlar.Unutmak cahilliğe yol açar.Kinciler, unutmaz ve bilgilerini kendilerini de yok edecek yönde harcarlar.Akıllılar, unutmayan ama bilgilerini kendileri ve idealleri için olumlu enerjiye çevirebilenlerdir."