"Aynı sey değil resim. Seramik bambaşka. Toprağın serinliğini, sıcaklığını avuçlarında duyumsamanın fırın önüne dikilip içindeki parçanın ne şekilde çıkacağını sabırsızlıkla beklemenin o heycanı varya, o duyguyu hiç bir şeye değişmem. Bir beklentidir seramik çünkü fırından yapıtın nasıl çıkacağından hiç bir zaman emin olamazsınız. Bir anlık elektrik kesilmesi, 2 derecelik ısı farkı çok şey değiştirebilir. istediğiniz tonu ya da kıvamı kaybedebilirsiniz. Pişerken içeride ne olmuşsa birde bakarsınız üzerinde bir leke oluşmuş."