Dünya ile iletişimde olduğumuz dört,yalnızca dört yol vardır.Bu dört bağlantı ile değerlendirilir ve sınıflandırılırız:Ne Yaptığımız,Nasıl Göründüğümüz,Ne söylediğimiz ve Nasıl söylediğimiz. -Dale Carniege
Yapılması gereken şey,başarılı olanların ne yaptıklarını öğrenmek ve onlarla aynı sonuçları alana dek aynı şeyleri yapmaya devam etmek.Vay be!Ne fikir ama.