noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ve 'insan kendi kafesini taşıyan tek kuştur.'
"Her türlü karşılaşma olanağını önceden ortadan kaldıran bir yanılgı vardır... Söz, şeytanın el uzattığı çare... Umutsuzluk verecek kadar soyut bir şey bu. " Dehşetler içinde yine bir Blanchot metniyle... aktuelpsikoloji.com/konusmak-gormek...
“Eski bir Fransız şarkısında da söylendiği gibi ‘l'amour est l'enfant de la liberté’ (sevgi özgürlüğün çocuğudur); hiçbir zaman zorbalığın çocuğu olmamıştır.” Sevme Sanatı, Erich Fromm youtu.be/e6hEvSvpx7M