noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
Deli, aklını yitirmiş insan değildir: Deli, aklı hariç her şeyini yitirmiş insandır. (G.K.Chesterton) Delilik yalnızca bir ilişkidir, akılcı olan, gerçek olan gibi. O bir gerçekliktir, bir nedendir!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatına son vermek niyetiyle gelmeyenlerin bile kıyısına varınca uçurumun cazibesine kapıldıkları İntihar Köprüsü'nü akıllarından çıkaramayanlar
ve 'insan kendi kafesini taşıyan tek kuştur.'
"Her türlü karşılaşma olanağını önceden ortadan kaldıran bir yanılgı vardır... Söz, şeytanın el uzattığı çare... Umutsuzluk verecek kadar soyut bir şey bu. " Dehşetler içinde yine bir Blanchot metniyle... aktuelpsikoloji.com/konusmak-gormek...