15 yaşından beri kapalıyım. 21 yaşıma gelmişim kimsenin açıklığına kapalılığına laf etmemişim. Rahatsız olsam da dile getirmeyip saygı duymuşum. Açıklık bu şahsın yaptığı gibi linçlenseydi ortalığı ayağa kaldırır 1 e 1000 katıp konuşurdunuz. Özgür bi ülkede yaşıyoruz, cahiller, yobazlar diye paylaşımlar linçler paylaşılırdı. Konu tesettüre gelince çoğu insan el pençe duruyor. Çoğunluk hemcinsim. herkes istediğini giyer, istediği şekilde kapanır, açılır ya da kapanır saygım sonsuz ama kusura bakma ablacım başımdaki örtüye, tesettürüme, allahın ayeti ile bu şekilde dalga geçmenize izin veremem. MİNİ ETEĞİNE LAF EDİLSE NASILDA KUYRUĞUNA BASILAN KEDİ GİBİ CİYAKLARSIN DİMİ....