Helbest

Helbest
@Helbest06
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyin daha az karmaşık olmasını isterdim, tıpkı başlangıçtaki gibi..
Özleyip de sarılamamak diye bir şiir var. Kalpten başka hiçbir kitapta yazmaz...
Bana bir liman yeter. Beklediğim gemi sen isen, batana kadar beklemeye değer.
Olimpos·Kitabı okudu
Aşk değil, insanlar pişmanlık. Sevdiği kadının tuzlu kahvesini içmektir adamlık...
Aşk