Değer verirsin birine, yapabileceğin tüm fedakarlıkları yaparsın. Kendinden önce onu düşünür, hep mutluluğunu istersin. Sana göre önemli olan bu fedakarlıkların, değeri yoktur onun gözünde. Günlerce düşünürsün, hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam edersin onunla. Bazen bir kelimesi fırtınalar koparır yüreğinde, bazen tek sözüne saatlerce ağlarsın ama belli etmezsin. Boğazındaki düğümlere rağmen gülücükler saçarsın etrafına.Onun ellerini birkez tutabilmenin sana vereceği mutluluğu o bilmez. Sen dünyaya sığdıramazsın bedenini, heryere fazla gelirsin, nereye gitsen çıkmaz içinden. Bütün mevsimleri yaşarsın içinde, bütün yaralarını kendin sararsın..