Galiba ben insanlarla nasıl yaşanır bilmiyorum. İnsanlarla nasıl konuşulur, arkadaşlarla neler yapılır, sevgilin olursa onunla nasıl vakit geçirilir, biriyle arandaki mesafe nasıl ayarlanır... Ama hep biliyormuş gibi yaptım. Ve hep yanlış yaptım. Ama ben miktar zorladım her zaman. Çünkü elinden geleni yaptım diye bilmek dünyanın en güzel hissi. İçim acıyor kalbim kırık elimde birtek sevgim kaldı oda terk ediyor artık beni..