Helin

Helin
@Helin1995
Bu saatte uyumuyorsan Ya kafan güzeldir yada kafandaki.
Anket
Reklam
"O halde aşık olmak da olmamak da mutsuzluk demek," dedi Yusuf. "ikisi de aynı kapıya çıkıyor. Ne biçim bir ikilem bu böyle?" İbni Şeddad gülüp, "Ne oluyor burada?" diye sordu. "Acı çekmek mutsuzluktur. Aşık ise acının karşıtı olan mutluluk...
Sayfa 117 - timaş yayınları·Kitabı yarım bıraktı
İlişkiler
En büyük acıyı gözler çeker kalp değil.
1000Kitap
"Bırak hayat seni şaşırtsın"
Anket
"Aşık olmak, mutsuz olmak mıdır?"
Sayfa 117 - timaş yayınları·Kitabı yarım bıraktı
Tarih