MuzluRuloPasta :D

Bu kitap tükenen umutlarımıza gelsin... Başımızı yaslayacak bir omuz bulamayıp yaslandığımız duvarlara... Her şey bitti sandığımız o anda gökte gördüğümüz o Ay'a... Ve uyanmaktan korktuğumuz için uyuyamadığımız gecelere gelsin...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
napıyorsunuzzz??????
"İki insanın kavuşamayacaklarını bile bile birbirlerini sevmesi intihardır..."
"sınavların mı ben mi?" "sen zaten benim sınavımsın."