Şimdi hatırlıyorum da ,savunduğum düşünceler öyle vazgeçemeyeceğim kadar değer verdiğim düşünceler de değildi, ama o tersini düşünüyorsa vazgeçmek, ona teslim olmak demekti .Bunu yapamazdım. Elbette o da yapamazdı. Herhalde bana karşı kendisini her zaman haklı görüyordu,ben de kendi gözümde ona karşı hep azizdim .