Helin Topçu

Helin Topçu
@Helinimm
Kimse kimsenin sevgi kırıntısıyla yetinip şükretmek zorunda değildir. Bilgilendirme bitmiştir:)
Reklam
Dünyada, aç, hasta veya yoksul olmayanların, görünüşe bakılırsa yaşamak için pek çok nedeni olduğu düşünülür. Bu kişilerin tek tek hepsine "Nasılsınız?" sorduğunuzda milyonlarcası "Mutsuzum" diyecektir size. Nedeni sorulduğunda hepsi başkalarını suçlayacaktır. Sevgililerini, eşlerini, eski eşlerini, çocuklarını, anne-baba,öğretmen, öğrenci veya birlikte çalıştıkları kişileri... Dünyada tek bir kişi yoktur ki şöyle dediği duyulmasın: "Beni çıldırtıyorsun, benim nasıl hissettiğimin senin için bir önemi yok mu?"Gerçek şu ki şikayet ettikleri mutsuzluğu aslında kendi kendilerinin seçtikleri akıllarına bile gelmez. Seçim teorisine göre aslında yaptığımız herşey kendi seçimimizdir. Buna, hissettiğimiz mutsuzluk da dahildir. Başkaları bizi ne mutlu ne de mutsuz edebilir. Onlardan alabileceğimiz ya da kendilerine verebileceğimiz tek şey varsa o da bilgidir. Kişisel Özgürlüğün Psikolojisi
Örtüsüz bir varlık ,acıya aşık Işıktan tedirgin olmuş, her sesle sarsılmış Rainer Maria Rilke
Birinin benden önce doğmuş olması ya da onun sayesinde dünyada olmam ona karşı sevgi dolu hatta ve hatta saygılı olmak zorunda olduğum anlamına gelmiyor. Kendi kişiliğimizi oluşturan bir 'ben' nesnesi var .Ve herkes bu nesneye birileri gibi kolay ulaşamıyor.Lacan'ın 3 tutkusundan 1'inin diğer öbürünü körüklediği oluyordur kim bilir?Ben artık yanlış diye nitelendirdiğiniz şeyleri düşünüp Buridan 'in eşeği olmamaya karar verdim ,(üzgünüm )DEĞİLİM!!! Ve hayır bu herhangi bir kompleks değil.
2024 Okuma Raporları
Bazen de cringe olmak gerekir 💃✨️
Reklam