Birinin benden önce doğmuş olması ya da onun sayesinde dünyada olmam ona karşı sevgi dolu hatta ve hatta saygılı olmak zorunda olduğum anlamına gelmiyor. Kendi kişiliğimizi oluşturan bir 'ben' nesnesi var .Ve herkes bu nesneye birileri gibi kolay ulaşamıyor.Lacan'ın 3 tutkusundan 1'inin diğer öbürünü körüklediği oluyordur kim bilir?Ben artık yanlış diye nitelendirdiğiniz şeyleri düşünüp Buridan 'in eşeği olmamaya karar verdim ,(üzgünüm )DEĞİLİM!!!
Ve hayır bu herhangi bir kompleks değil.