Dünya çocuklarla delilerin,başka bir deyişle ne yaptığını bilmeyenlerin yüzü suyu hürmetine dönüyor bence. Onlar olmasa, aklın rüzgarı dünyayı döndürmeye yetmez.
Teknolojinin hızıyla birlikte yavaş yavaş başka bir dil oluşuyor,bu kaçınılmaz bir durum. Bunun en vahim yanı,belki de aforizma salgını. Birçok insan,dünyayı bir cümleye sığdırmaya çalışıyor gibi geliyor bana. Belki de yanılıyorumdur,bilmiyorum. Bildiğim şey sadece şu;hızın olduğu yerde her şey hafifliyor.