D

bir ateş olup yaksa da gidişiniz analar biter mi ölüm toplasa da çiçekleri çiçekte tohum biter mi 🕊🕊
Reklam
Dük .... Buraya gel delikanlı. Bir gun aşık olursan, Zevkli acılarıyla kıvranırken aşkın, beni hatırla; Ben de gerçek âşıklar gibi, Sevdiğimi gündüz hayalimde, gece düşümde görürüm. Gel gelelim başka bütün duygularda kararsızım, hercaiyim. Güven olmaz bana. Bu havayı nasıl buluyorsun?
"İnanın bana ,hayatın tek gerçek yanı kurgudur, yani hikayelerde anlatılanlardır. "
Sayfa 83
Olivia - Beni nasıl seviyor? Viola - Taparcasına, gözyaşları dökerek, bağrı yanarak, Ah çekince yeri göğü inleterek.
Sayfa 25
Ona bakarken Mevlana'nın dizeleri gelmişti aklıma: 'Bu aşka ilahi diyemem korkarım /İnsani diyemem utanırım . '"
Sayfa 180
Reklam