Rojen

Kapılarını kilitlemerini gerektirecek bir şeyleri olmayan insanlar ne mutludurlar, değil mi?
Sayfa 225·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanlar “gitmek” fiiliyle yan yana yaşardı bu dünyada. Aşkmış, vefaymış, zamanmış, ömürmüş… hepsi boş hikayeydi. Bazı kalpleri zincirlesen de durmazdı; gözleri hep uzak yollara takılırdı…
Sayfa 250·Kitabı okudu
Bir misafirliğe gitsem Bana temiz bir yatak yapsalar Her şeyi, adımı bile unutup uyusam...
Bazı insanlar vardır; istemeden sizi hikayelerine, yaralarına, geçmişlerinden kalan boşluklara ortak ederler.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Gidemiyordum. Ömrüm bu şehirde hep aynı çemberin içinde dönüp durmaya yazgılıydı sanki. Her şeyden biraz kalmıştı bana. Hiçbir zaman tam olamıyordum. Başladığım yere geri dönüyordum hep. Zamanın ve ömrün sonsuz çemberinde kötü bir kapana kısılmış gibiydim.
Sayfa 96·Kitabı okudu