Rojen

Güneş açıp da çocuklar oyun oynamak için sokaklara çıktıklarında, ne kadar güzel bir gün diye herkes umutlandığında ben kendimi çok kötü hissederdim; benim bir türlü katılamadığım bir coşkunluk gösterisini haksızlık olarak düşünürdüm."
Sayfa 51·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ona ceketimi verme önerimi reddetti. Belki de onun dünyasında mevsim yazdı…
Sayfa 45·Kitabı okudu
Göğü kucaklayıp getirdim sana kokla açılırsın…
Kemal Sayar'in dediği gibi; yas, sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz. Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır. Bir sehri bildiğimiz halde kaybetmek, rutinlerimizi kaybetmek de yastır. Hatta itikatlarımız, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır.

Rojen

, bir kitabı okumaya başladı
Înan Eroğlu
8.5/10 · 5 okunma