Şehirdeki varoluşumuz ormanlara o kadar yabancı kaldı ki içlerine gitmek bir maceraya dönüştü. Fakat ormana bir kez girdiğimizde, farkına varmasak da, dönüşmüş olarak çıkarız.
En iyi ilacımız doğa olabilir mi? Öyleyse ona nasıl dönebilir, varlığını yoğun şehir hayatımıza nasıl dahil edebiliriz? Eski bir Çin atasözü der ki: "Kalbinde yeşil bir ağaca yer verirsen ötüşen kuşlar konar kalbinin dallarına.”