00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Hiç ışık yok.
Edebiyat
Reklam
Kalktım baktım gecenin üçündeymişim ben nasıl bir kadınım hiç sevilmemişim.
Müzik
Sevmeyeceğim.
Alıntı
Reklam