00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Saramayacağın yarayı iyileştirmeye çakışmak aptallıktan başka neydi?
Edebiyat
Reklam
Hep başkalarının yaralarını sarmaya çalıştın ama dönüp kendi yaralarına göz bile gezdirmedin çünkü biliyorsun saramayacağını
Edebiyat
Unutma;
Bazı yaraların izi kalmasada dikiş izleri kalır
Ve beyaz lekede de Eftalya aslında kurtulabilirdi Tugay nida için yaşamalıydı Giraylar geç kalmamalıydı Ufugun da defneninde allah belasını versin ztn Marcoya laf yok al mandalina ye iyi gelir Herşey tamam ama eftalya ve tugayın mutlu olucağını düşünüyordum kitabın sonu da bu kadar ağlayacağımı düşünmezdim
Sokak Nöbetçileri
Lal kadar suskun Bartu kadar öfkeli Yankı kadar sevgisiz Helin kafar yaralı Işık kadar hayal kırıklığı yaşamış Koza kadar inancı kalmamış Mutlu kadar iyi rol yapan biriyim.
Edebiyat
Reklam