Ve beyaz lekede de
Eftalya aslında kurtulabilirdi
Tugay nida için yaşamalıydı
Giraylar geç kalmamalıydı
Ufugun da defneninde allah belasını versin ztn
Marcoya laf yok al mandalina ye iyi gelir
Herşey tamam ama eftalya ve tugayın mutlu olucağını düşünüyordum kitabın sonu da bu kadar ağlayacağımı düşünmezdim