00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
işte, sevgi bu yüzden tehlikeliydi çünkü değer verdiğin birinin üzülmemesi için her şeyi yapıyordun.
Reklam
Bazen oflaz gibi hissediyorum ya çok uyuyorum ya hiç uyumuyorum ya çok mutluyum ya çok üzgünüm kısaca dengesizim
Onları da alsınlar yanlarına.
İnsanlar gitsede anıları kalır diyolar ya kalmasın.
Edebiyat
Bir saattir şöyleyim;
Karmakarısıklasmaktayım
Şimdi...
Kimse olmasa bile ben varım diyen seni mutlu edip hayatından çıkıcam diyen vardı hangisi beni mutlu edicekti?
Alıntı
Reklam