Parsel nagahara

Parsel nagahara
@Helliotrope
merhabalar ben bu yerlerden biriyim
Puan vermedi·1040 syf.··
2026 27. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2026 22:13
Merhabalar) uzun bir fikir dökümü olabilir başlayalım,,, _Baskı Yorumu_ Kitabı fuardan indirimli sayılabilecek bir fiyata aldım bundan ötürü kendimi nasipli adlediyorum normalde kitabın fiziki varlığına çok yorum yapmak tercihim değildir fakat yayın evinin tavrından ötürü görev biliyorum, yurt dışı baskısıyla birebir olması olumlu bir artı sayılabilir belki, iç dış yan boyama tasarımı kitabın havasına kurgusuna uygun ve güzel lakin sayfa kalitesi cidden kötü yırtılmasın diye çevirirken ekstra dikkat etmem gerekti ağırlığına bir katkısı herhalde vardır ama kıyas etmeden anlayamam. Çeviri yada cümle yapılarında bi iki harf hatası hariç beni rahatsız eden bir şey olmadı bin küsür sayfalık bir kitap için anlayışlı olabileceğim şeyler eğer çook kaliteli olduğu iddia edilip fiyatı absürt bir dille savunulmaya kalkılmasaydı eğer,, _Kurgu Karakterler Genel_ Kitaba başladığım günden itibaren aralıklı okumalarla üç gün içerisinde bitirdim buna bakarsak kesinlikle akıcı bir dili var bu tarz kitapları okumaya alışıksanız sizi çok açık bir dil yapısı bekliyor evrenin barındırdığı kendine has ifadeler benim kafamı karıştırmadı. Dil ve yazımın açık olduğunu kabul etsem de ilk üç yüz sayfa en yavaş okuduğum kısım oldu, fanfiction olduğunu bir kenara koyup fantastik bir kitap olarak ele aldığımda dark * etiketiyle beraber bile benim zevkime göre çok çok çok fazla gri bir kitap, krakaterleri olaylar akış hepsi renkten yoksun karamsar devamlılıkta, farklı beklentiler de vermeyen bir kıvamda. Bunun savaşı kazanan tarafın. yüce ölüm büyücüsü* ( çok komik bir takma ad kesinlikle) olması ve savaş, savaşın içinde hayat ' ölüm kalım mücadelesi savaş sonrası kaybeden taraf olarak ana karakterlerin yazılması olduğunu anlıyorum yine de benim için bunaltıcı olabilmesi kaçınılmazdı, bu
AlchemisedSenLinYu · Del Rey · 2025273 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhabalaaar
Puan vermedi·514 syf.··
2025 28. kitabı
Eveet, ben bu kitabı bitirebildim arkadaşlar))) zorlandığımdan değil de şöyle diyebilirim uzun süredir basit dilde kitaplar okuduğumdan bu biraz daha kafamı meşgul etti, neden devam kitaplarında hiç inceleme yazılmamış yada ergenliğimde okuduydum gibi açıklamalarla kalmış bilemiyorum fakat gerçekten sevdiğim bir başlangıç kitabı oldu. Kesinlikle aksiyonun asla durmadığı bir kurguydu, fantastik ögelerin sıradan dünyanın içine serpiştirilmiş hatta iyi yedirilmişliğinden ötürü gerçekçi hissettirdi,savaşın acımasızlığı, bilginin güç olduğı hatta fazlasıyla tehlikeli manüpilatif ve kitleleri kontrol için biçilmiş kaftan olduğu gibi konuları yakma zevki kadar bilim kurgu havası taşımayarak yada alcatraz kadar alaycı olmadan aktarmayı başarmış bunun keyfiyle okudum)) Her iki kitabı da severim konu olarak benzerliğinden ötürü yan yana zikrettim,, derinlemesine bir inceleme yapmayı serinin ilerleyen kitaplarına bırakıyorum. Okuması zevkli, çok büyük beklentilerle başlanması doğru olmaz fikrimce ara ara eline alıp şimdi ne olacak nasıl halledecekler ay noluyo noluyo havasında okunur)))
Mürekkep ve KemikRachel Caine · Artemis Yayınları · 2017106 okunma
Çok sevdim, kişisel yorumlamak istedim bunu genel değil)
9/10
·431 syf.··
2025 21. kitabı
Ağırlık olarak fantastik distopik, cinayet dedektiflik, en çok epik bazen romantasy okuyan biri olarak ve kitap zevklerimi bu açıda oluşturmuşken bu sene değişik bir gençlik basit romantik kitap okuma enerjim var ve açık ara favorim bu kitap oldu, konuyu zaten illa görmüşsünüzdür şahsi olarak eklemem gerekirse kendim içinde; deli dolu trajik olaylarla başlayan ilişkide kafadan kontak sağlam karakterli fazla travmatik kadın sakin düzenli takıntılı adam dinamiği kendi ilişkimle epey ortak noktada olduğu için ekstra keyif aldım özellikle mektup kısımları ve doğal akıştaki komikliklerde, beni güldüren üzen kendimle özdeşleştirdiğim bir kitap okumayalı belki yüzyıllar geçmiştir jdjdd ki klişeler yok değil epey var)) ot gibi okuyup Kamerin deyimiyle kitapları tatsız tuzsuz salata gibi gömdüğümü fark ettim sayesinde, daha abartmayayım. Denk geldiğime sevindim kitaplığıma fiziki olarak ta ekleyeceğim
Edebiyat
En İçten DileklerimleAbby Jimenez · Epsilon Yayınevi · 2024413 okunma
Tatlı
7/10
·304 syf.··
2025 20. kitabı
Okurken bazen karakterlere katlanamadığım bazen akıcılığıyla dahil olduğum bir empati uyandırdığı için puanını yüksek tuttum sevilme sebebine hak verip okuma zevkime bire bir hitap etmese de keyifli bir okuma olduğunu düşünüyorum, hafif eğlenceli tatlı bir şeylerin kafasındaysanız okuyun gençlik dizisi kıvamında
1000k
Filmlerden Daha GüzelLynn Painter · Artemis Yayınları · 20251,954 okunma
Çok tatlıydı
Puan vermedi·280 syf.··
2025 3. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2025 20:54
Dili başta yabancılasamda belki korece den çevrildiği içindir, ilerledikçe sardı çok hoş bir mit masal kurgusuydu belki ayrıntılara girilse olağanüstü bir dünya oluşturulabilirdi ama bu halini de okuması zevkliydi
Denizin Altına Düşen KızAxie Oh · Yabancı Yayınları · 2023849 okunma